Arhiviranje e-Računa i utjecaj na oporezivanje – znamo li gdje su nam do sada zaprimljeni i poslani e-Računi (ususret Fiskalizaciji 2.0.)

Predavač/i:

Datum i vrijeme:

Webinar (putem ZOOM-a)

Zašto? Elektronički računi (e-Računi) već su duži niz godina u opticaju, a zakonska je obveza za porezne obveznike u postupcima javne nabave. Međutim, i ostali porezni obveznici bili su u mogućnosti slati e-Račune uz privolu primatelja toga računa. U zadnje vrijeme sve je češći dobrovoljni prelazak poreznih obveznika na primjenu e-Računa zbog čitavog niza prednosti, ali i zbog najave Ministarstva financija, Porezne uprave kao nositelja projekta Fiskalizacija 2.0., o implementaciji sustava za bezgotovinsko plaćanje putem e-Računa s integriranom e-Arhivom te naprednog online knjigovodstva u sustavu PDV-a, prema kojem će od 1. 1. 2026. e-Račun postati i zakonska obveza u segmentu B2B (Business to business). Kako navedena tema postaje sve aktualnija, ne samo zbog buduće zakonske obveze, već i zbog pitanja koja su za neke ostala neodgovorena (kao što su: gdje su nam do sada arhivirani elektronički računi i zašto je uopće važno da znamo jesu li i gdje arhivirani?).

Porezni propisi koji definiraju elektronički račun, kao i njegovo arhiviranje su: Opći porezni zakon, Pravilnik o provedbi OPZ-a, Zakon o PDV-u, Pravilnik o PDV-u, Zakon o računovodstvu i drugi. Sukladno navedenome, predavačica će na webinaru detaljno pojasniti obveze arhiviranja elektroničkih računa (na strani i primatelja i izdavatelja), kao i utjecaj na oporezivanje, a osvrnut će se i na nadolazeću potpunu primjenu e-Računa u segmentu B2B, odnosno najaviti što možemo očekivati od Fiskalizacije 2.0.

Za koga? Webinar je namijenjen svim korisnicima (izdavateljima i primateljima) e-Računa, poduzetnicima, samostalnim djelatnostima, financijskim stručnjacima i računovođama koji su zainteresirani provjeriti svoje znanje i riješiti dvojbe u praksi, ali i pripremiti se za ono što nas očekuje u nadolazećim promjenama u digitalnom poslovanju.

Program:

1) Što je elektronička arhiva (e-Arhiva) i zašto je važna?

2) Propisi o arhiviranju i njihova primjena

3) Obveznici elektroničke arhive (e-Arhive)

4) Rokovi čuvanja elektroničke arhive (e-Arhive)

5) Odgovornost za elektroničku arhivu (e-Arhive) i elektronički račun (e-Račun)

6) Elektronički račun (e-Račun) i što ga čini originalom za porezni nadzor?

7) Kako osigurati dostupnost e-Računa?

8) Fiskalizacija 2.0. u B2B poslovanju – što možemo očekivati?

9) Porezni propisi o arhiviranju i njihova primjena

10) Porezno evidentiranje u digitalno doba

11) Vjerodostojnost digitalnog dokumenta u poreznim evidencijama

12) Pitanja i odgovori

Očekivano trajanje je do 12h.

Prijava na webinar i tehnički zahtjevi za sudjelovanje:

Zainteresirani za webinar mogu se prijaviti putem prijavnice do 27. 2. 2025. Dan prije webinara sudionici će e-mailom dobiti poziv i uputu za registraciju na ZOOM, a nakon registracije i e-mail s potvrdom registracije s poveznicom za sudjelovanje, a na dan webinara i power point prezentaciju. Za praćenje webinara potrebno je osigurati pristup ZOOM-u, računalo, tablet ili mobitel, stabilnu internetsku vezu i zvučnik ili slušalice. Mikrofon nije potreban.

Pitanja sudionika:

Svoja pitanja sudionici webinara mogu postavljati tijekom cijelog trajanja webinara, isključivo pisano u chat prozor, a mogu ih dostaviti i unaprijed, na e-mail seminari@alineja.hr

Kotizacija:

Kotizacija za sudjelovanje na webinaru iznosi 110 € (drugi i svaki sljedeći sudionik iz istog subjekta plaća 90 €) i uključuje power point prezentaciju u digitalnom obliku i snimku webinara. Kotizacija se uplaćuje najkasnije do 27. 2. 2025. na račun broj HR2523600001103162393, poziv na broj: 01-27022025–BROJ PONUDE (opis plaćanja: Kotizacija za webinar – 27. 2. 2025.). Obrt Alineja nije u sustavu PDV-a.

Dodatne informacije:

Podijelite: