Sandra Cindrić, poslovna savjetnica, bivši dugogodišnji ekspert za pravnu podršku u Centru za provedbu ovrhe na novčanim sredstvima, FINA
ŠTO I ZAŠTO? Ova edukacija pruža praktičan pregled elektroničke ovrhe i prisilne naplate putem Fine s posebnim osvrtom na novosti u 2026. godini koje se odnose na izuzeće od ovrhe (novi iznos prosječne mjesečne neto plaće, novi iznos minimalne plaće te novost koja se odnosi na godišnji dodatak na mirovinu). Na edukaciji će se također naglasak staviti na zadužnice, izravnu naplatu, ovrhu na plaći te odgovornost sudionika u postupku. Fokus je na stvarnim situacijama iz prakse i najčešćim pogreškama koje dovode do zastoja u naplati ili sporova i kako ih izbjeći.
Kroz konkretne primjere pojasnit će se elektroničko pokretanje ovrhe u sustavu e-Ovrhe, pravilno sastavljanje i korištenje zadužnica i bjanko zadužnica, redoslijed i zabrana višestruke naplate, zastara tražbina i aktualna sudska praksa, provedba ovrhe na plaći te odnos Fine, poslodavca i ovršenika, kao i posebnosti postupanja JLS-ova u naplati potraživanja i javnih prihoda. Naglasak je na prevenciji pogrešaka i sigurnijem postupanju u svakodnevnoj praksi.
ZA KOGA? Ova edukacija namijenjena je onima koji u praksi pokreću, provode ili nadziru naplatu, ali i onima koji se s ovrhom suočavaju kao dužnici: odvjetnicima, trgovačkim društvima i obrtnicima, lokalnim jedinicama, računovodstvenim uredima i financijskim službama, svim ovrhovoditeljima (institucionalnim i privatnim) te ovršenicima koji žele razumjeti svoja prava i obveze u postupku.
Jedna edukacija na dva načina – izbor je Vaš!
Program:
1. Elektronička ovrha putem Fine – postupci i odgovornost sudionika
2. Prisilna naplata putem Fine – posebnosti
3. Ovrha na plaći
4. Ovrha i prisilna naplata JLS-a
5. Najčešći prigovori i sporovi – primjeri iz prakse
Prijava na seminar/webinar:
Zainteresirani za seminar/webinar mogu se prijaviti putem prijavnice najkasnije 26. 1. 2026. U prijavnici sudionik treba odabrati prijavljuje li se na webinar (27. 1. 2026.) ili na seminar uživo (28. 1. 2026.). Na seminaru/webinaru sudionici mogu postavljati pitanja, a svoje upite mogu dostaviti i unaprijed, na e-mail seminari@alineja.hr. Interaktivna rasprava je poželjna i dobrodošla.
Posebne napomene za webinar:
Dan prije webinara (odnosno, 26. 1. 2026.) sudionici će e-mailom dobiti poziv i uputu za registraciju na ZOOM, a nakon registracije i e-mail s potvrdom registracije s poveznicom za sudjelovanje. Na dan webinara (27. 1. 2026.) organizator će sudionicima e-mailom poslati prezentaciju u PDF-u. Za praćenje webinara potrebno je osigurati pristup ZOOM-u (webinar se može pratiti preko instaliranog ZOOM software-a ili putem Internet preglednika), računalo, tablet ili mobitel, stabilnu internetsku vezu, mikrofon te zvučnik ili slušalice.
Kotizacija:
WEBINAR: Kotizacija za sudjelovanje na webinaru (27. 1. 2026., ZOOM, 10 – 14 h) iznosi 120 € + PDV (drugi i svaki sljedeći sudionik iz istog subjekta plaća 100 € + PDV) i uključuje prezentaciju u PDF-u, mogućnost postavljanja individualnih upita, interaktivnu raspravu te snimku webinara. Kotizacija se uplaćuje najkasnije 26. 1. 2026. na račun broj HR2523600001103162393, poziv na broj: BROJ PONUDE.
SEMINAR: Kotizacija za sudjelovanje na seminaru (28. 1. 2026., Trinom, Strojarska cesta 24, Zagreb, 10 – 14 h) iznosi 130 € + PDV (drugi i svaki sljedeći sudionik iz istog subjekta plaća 110 € + PDV) i uključuje tiskanu skriptu s power point prezentacijom, radni pribor, kavu, vodu i sok tijekom predavanja te snack u pauzi. Kotizacija se uplaćuje najkasnije 27. 1. 2026. na račun broj HR2523600001103162393, poziv na broj: BROJ PONUDE.
Dodatne informacije: